[IN the American Culture(2023년 미국문화와 영어 배우기] 브랜드 충성도 - 뉴저널리스트 투데이

미국인들은 자신들이 좋아하는 것이 무엇인지 정확히 알고 있다. 그들은 우수한 품질과 가치가 있다고 판단되는 제품을 찾으면 웬만해서는 다른 제품으로 움직이지 않는다. 리히터 규모 7.0의 지진이 와도 그들을 움직이지 못한다. 특히 커피, 데오도란트, 시리얼 등 일상적으로 구매하고 사용하는 소비재에 대해서는 더욱 강하게 그런 성향이 나타난다. 그들은 자신들이 선호하는 제품에 대해 높은 충성도를 갖고 있다.


https://newjournalist.today/detail.php?number=178&thread=26r01


Americans and Brand Loyalty (오디오로 듣기: https://soundbite.speechify.com/bite/Kvmq)

 

Americans know what they like and once they find something that they deem of excellent quality and value, it would take an earthquake of 7.0 on the Richter scale to move them. This is especially true of consumer goods they purchase and use on a day to day basis that is coffee, deodorant, breakfast cereal etc. etc..They buy what they are comfortable with despite having to pay more or getting less for their precious dollar, they develop a fierce loyalty to those products they endorse.

    

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